weer een drukke week - Reisverslag uit Eau Claire, Verenigde Staten van Linda Corte - WaarBenJij.nu weer een drukke week - Reisverslag uit Eau Claire, Verenigde Staten van Linda Corte - WaarBenJij.nu

weer een drukke week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

28 September 2008 | Verenigde Staten, Eau Claire

heey Allemaal,
Bedankt voor al jullie leuke berichten. :D
Nou ik zal maar beginnen met vorige week,
vorige week vrijdagavond hadden we twee films gehuurd, en die gingen we kijken.
Als eerste hadden we kabluey gekeken, best we domme film, daarna zijn we Pans Labirint gaan kijken, ik had hem al gezien, maar dat maakte mij niet veel uit. Want het is een mooie film. Ik had er alleen niet meer aangedacht dat die punt 1 spaans (ze zijn hier niet zo gewend aan ondertiteling :P) was, en in mijn herrinering was hij niet zo eng.:P
zaterdag avond zijn we met z'n allen gaan bowlen. Was wel leuk, ik ben er alleen heel slecht in :P 's middags hadden we niet zo heel veel gedaan.
Zondag zijn we naar de appelboomgaard gegaan om appels te gaan plukken, dat schijnen heel veel mensen daar altijd te doen ieder jaar. Je mag dan eerst kiezen wat voor appels je wilt plukken en dan wordt je dat op een kar naar toegebracht. Was wel leuk om een keer te doen.
Nou maandag moesten we weer naar school.we hadden bij Psychology onze presentatie met ons groepje, je moest een experiment hebben gedaan, en dan moest het iets te maken hebben met jongens en meisjes, wij hadden getest of jongens meestal betalen op een date of meisjes. we hadden een enquette gedaan. en er kwam uit dat de jongens meestal betalen, toen ontstond er dus een discussie in de klas (die ontstond er na iedere presentatie)
En de leraar zei zo van weetje wat leuk zo zijn als je het in een restaurant ging uitproberen.
Nou dinsdag avond zijn wij dus gaan uit eten met ons groepje, we gingen turven of de man meestal betaalt of de vrouw.
We waren met z'n vieren: Kiersten, Spencer, Lindsey en ik.
Het was heel gezellig en uit het onderzoek bleek dat de mannen meer betaalde dan de vrouwen.
nou ja woensdag heb ik niet veel meer gedaan, vooral huiswerk gemaakt.
Donderdag zijn lindsey en ik na school naar het kinderdag verblijf geweest om vrijwilligers werk te doen. we moeten voor psychologie 20 uur vrijwilligers werk doen. en 10 uur moet gedaan zijn voor het einde van het eerste semester.
was wel grappig, al die kleine kinderen helpen enzo.
het was ook betany's verjaardag. dus 's avonds zijn we gaan uiteten, weer bij de texas steak house (we waren daar ook gaan eten voor mary's verjaardag) was vooral grappig. want als je jarig bent en je zegt dat dan moet je op een soort zadel achtig iets gaanzitten en dan roept het hele restaurand yeahaa voor jou.
Nou vrijdag hadden vrienden van Lindsey allemaaal dingen voor haar gekocht, (ze is namelijk zondag jarig) ballonnen, een verjaardagshoedje, een miss birthday ding dat ze om moest doen, een pluim en lindsey had cupcakejes gekocht. was wel grappig want lindsey moest dus de hele dag op school rondlopen met ballonnen en die muts op enzo. :P
ook had ik voor geschiedenis een re-entachment, je moest iets hebben gekookt, en moest doen alsof je iemand was uit een van de 13 oorspronkelijk engelse colonies (incl. accent dus) nou had ik een engelse colonie toegedeelt gekregen, (nou ja ik moest zelf kiezen maar ja dat maakt niet veel verschil aangezien de meeste al waren gekozen.
maar het was wel grappig, alleen het eten was erg vies. :P
nou vrijdag avond zou Lindsey ontvoert worden. en ging ook mee. nou lindsey moest een blinddoek om zodat ze niet wist waar we naar toe gingen. we waren met twee auto's was heel grappig, want op een gegeven moment vroegen ze dus weetje waar je bent? uhm zijn we niet daar en daar. dat was goed dus hun rijden een parkeerterein op en gaan allemaal rondjes rijden enzo. :P
nou uiteindelijk gingen we dus naar de mc donnalds en daar hadden ze een taartgemaakt van hamburgers cheeseburgers en kipburgers. en ze hadden er frietjes ingestoken als kaarsjes.
nou zaterdag ging mary naar een wedding shower. en zijn wij naar de bieb gegaan en gaan uiteten.
savonds hebben we weer twee films gehuurd. :P
nou ja dat was het wel weer.
Doeidoei
Linda







  • 29 September 2008 - 18:14

    Ome Peter:

    Nou ik denk dat ik me ook maar inschrijf voor zo'n project, alleen maar leuke dingen.
    Veel plezier nog de rest van het jaar.
    Do widzenia

  • 03 Oktober 2008 - 19:12

    Loes & Merel:

    Loes: "Zal wel zijn omdat ik niet ernaast zat om je handje vast te houden ;)"
    Merel: "hi hi"

    Zo zo, je hebt het maar druk daar in Amerika.
    Je zal wel moe zijn 's avonds.
    Wij gaan nu Malcolm in the middle kijken, tot horens.

  • 09 Oktober 2008 - 13:21

    Sarah Speek:

    Heej lin,

    Zo leuk hoor die onderzoeken! En discussies. En gezellig wat je allemaal met lindsey doet klinkt goed. Volgens mij heb je veel afleiding goed om te horen! Ik ben aan het oververhuizen naar breda ook leuk en druk. x Sarah

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Ik studeer op dit moment in Brussel.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 17219

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 06 Februari 2012

Stage in Xiamen, China

25 Augustus 2008 - 19 Juni 2009

Een jaar high school in Wisconsin (USA)

Landen bezocht: