Na lang wachten, toch weer een berichtje van Linda - Reisverslag uit Eau Claire, Verenigde Staten van Linda Corte - WaarBenJij.nu Na lang wachten, toch weer een berichtje van Linda - Reisverslag uit Eau Claire, Verenigde Staten van Linda Corte - WaarBenJij.nu

Na lang wachten, toch weer een berichtje van Linda

Door: Linda de Corte

Blijf op de hoogte en volg Linda

25 Januari 2009 | Verenigde Staten, Eau Claire

Heey Allemaal
pfff dat is al een tijdje geleden,
Het is inmiddels kerst geweest, dat was erg gezellig,
op kerst avond hebben we gezellig met zijn alle gegeten, Allemaal verschillende dingen. Was erg lekker, en gezellig. Daarna hebben we met z'n allen spelletje gedaan en film gekeken.
Op kerst ochend werden we allemaal heel vroeg wakker gemaakt door Abby en Bethany, want er waren cadeautjes gekomen van de kerstman. ;)
ik heb een vest gekregen, een trui van twilight, onderbroeken van de hond (want hij vind het noggal leuk om mijn onderbroeken te eten) ik hebeen film gekregen, (legally blonde) en nog wat kleine dingetjes. Ik had voor iedereen een kerstboom hangertje gekocht, vonden ze erg leuk.

Nieuwjaar was vrij saai, we hebben wat film zitten kijken, en dan was het ball drop kijken (laatste minuut voor nieuw jaar, en dat was het)
Op oudjaars dag zijn we trouwens ook wezen skien, Ja ik ben voor het eerst gaan skien, Ik vond het erg leuk! en ik ben maar 4 keer gevallen ofzo. :D

we hebben in de vakantie ook nog koekjes gebakken, want dat is schijnbaar hier de gewoonte met kerst, om koekjes te bakken, met de hele familie (dus oma kwam, tantes en nichtje enzo)
ze allemaal kwamen en we hebben gezellig koekjes gebakken!

De dag erop hadden we cadautjes uitwisselen met de familie, dus een hele hoop bleven ook slapen. :D
was wel gezellig.
ik had een film gekregen en het nieuwe boek van jk rowling. (tales of the beatle barn)

Nou ja toen was het weer school, druk druk druk, want het einde van het semester kwam er al weer aan. en een hele hoop basketbal natuurlijk.

ik heb vrijdag finals gehad (proefwerken voor ieder vak, aan het einde van het semester) en maandag heb ik de rest.
En dindsdag begind het nieuwe semester!
Nou ja ik denk dat dat het wel weer was,
Dit keer niet zo lang als normaal maar ja.
Groetjes van Linda
Ps: oh ja ik heb weer nieuwe fotos toegevoegd:
http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewAlbums&friendID=101847110





  • 26 Januari 2009 - 07:53

    Peter De Corte:

    Dag Linda
    Alleen maar goed, dat je geen tijd hebt om al te veel te schrijven. Geniet dat is het belangrijkste. En dat er af en toe ook wat mindere momenten zijn, is ook belangrijk, want dan geniet je meer van de leuke tijden.
    Groetjes vanuit Polen.

  • 31 Januari 2009 - 10:23

    Loes:

    Hmmmmm, lekker al die koekjes :P En veel koekjes zijn er! Zou ik ook wel willen ;) Je zou wel buik pijn hebben van al die koekjes eten! :D

    Groetjes Loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Ik studeer op dit moment in Brussel.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 17237

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 06 Februari 2012

Stage in Xiamen, China

25 Augustus 2008 - 19 Juni 2009

Een jaar high school in Wisconsin (USA)

Landen bezocht: