verjaardag, pasen, south dakota enzo. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Linda Corte - WaarBenJij.nu verjaardag, pasen, south dakota enzo. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Linda Corte - WaarBenJij.nu

verjaardag, pasen, south dakota enzo.

Door: Linda de Corte

Blijf op de hoogte en volg Linda

16 Mei 2009 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

hallo allemaal,
het is al weer een hele lange tijd dat ik geschreven, dus dit wordt een lang verhaal.

ik zal maar beginnen met mijn verjaardag.
Mijn verjaardag was heel gezellig geweest,
ik werd al vroeg in de morgen door marjo en jules gebeld. ik heb toen ook meteen de cadeautjes geopend die opgestuurd waren, twee luisterboeken van marjo en jules, en een notebook met artikelen erin over schrijven, een tijdschrift en van Nicolet en tessa slingers.
Toen op naar school, dat was gewoon, behalve dan dat ik van een meisje in mijn writing with style klas een chocolade muffin had gekregen =P
ik had eerder die week (maandag) verteld dat ik woensdag jarig zou zijn, dus toen zei ze ik zal een cakje mee brengen, nou ja en toen kwam ze dus aan zetten met een muffin.
Nou ja toen heb ik na school van Lindsey een blanked gekregen, zo eentje die je bijvoorbeeld op de bank gebruikt, had ze zelf gemaakt. Want iedereen in huis had er eentje, behalve ik. :)
Toen zijn we savonds met z'n alle pizza gaan eten bij pizza plus, en hebben daarna een film gehuurd, Marly and me, Hele mooie film, eindigd wel heel zielig :(
Toen we thuis kwamen hebben we cake gegeten en zongen ze voor mij,
Ik heb van Mary en tom een bloesje en een hempje en een broek en slippers gekregen
en van Abby een tegoed bon voor de boekenwinkel en van Bethany een tegoed bon voor de winkel waar ik mijn scrapbook spullen koop. ;)
Nou ja was in iedergeval heel gezellig geweest!
Vrijdag was het einde van het derde kwartaal, ik heb allemaal goede punten, (een C+ (dat moet hoger zijn want ik heb iets ingeleverd, maar ze had de punten niet ingevoerd optijd ofzo) en de rest allemaal A's en B's)
Zaterdag werd ik uitgenodigd om bij Allisa te komen, er kwamen meer mensen, en dat was wel gezellig, film kijken, kletsen en op de wii spelen.
Zondag heb ik niet veel gedaan, oh ja naar de bieb geweest.
toen maandag had ik gewoon school, we kregen toen in het zesde uur zaten te horen dat het donderdag senior skip day is. Dat is een dag dat alle (of nou ja bijna alle) seniors niet naar school komen. Lindsey en ik en nog wat mensen gaan bij ons tie dye-en (ja al weer) en nog wat dingen doen op donderdag. Vrijdag zijn we zoiezo vrij (goede vrijdag) en zondag is het pasen. Hier hebben ze maar een paasdag, want maandag is het gewoon weer school.
Na school op maandag zijn Lindsey en ik naar kiersten gegaan, en we bleven daar ook slapen, hebben film gekeken, Bold en my cousin Vinny. Bold is heel schattig en ook wel grappig en My cousin Vinny is gewoon erg grappig.
uhm dinsdag avond zijn lindsey en ik naar micheals geweest op t-shirts te kopen voor morgen. en nog wat dingen moesten we doen. Micheals is de winkel waar ik ook de schrap book spullen koop is een winkel waar je vannalles kunt kopen voor creatieve doeleinde zeg maar. ;)
Nou ja en woensdag avond heb ik gekookt, ;) bloemkool met spekjes en kaas en kerriesaus er overheen, Mary en Tom vonden het heel lekker, bettany en abby iets minder want het was vrij pittig, en Lindsey was er niet.
donderdag was het dus senior skipday is wel grappig trouwens, want de meeste leraren hadden er natuurlijk al van gehoord, dus in de klassen waar veel seniors in zitten (of allemaal seniors) konden donderdag niet echt veel gaan doen, want dan moeten ze het opnieuw doen, of opnieuw uitleggen. :"D is gewoon grappig. :P
Donderdag kwamen er een paar andere mensen van school over en toen zijn we gaan tie dye-en (ja alweer :P) ik had een tshirt gedaan met een groot hard en eentje met knikkers er in, zodat er circels zouden verschijnen, Het hard was heel goed gelukt,
verder heb ik in het weekend ook nog a series of unfortunate events gekeken, hun hebben die hier, en wouden die gaan kijken, ik vond het wel een leuke film.
zondag was het pasen, eerst hebben we s ochtends paasmandjes gezocht en toen zijn we smiddags bij toms vader gaan lunchen en savond kwamen de ouders van het vriendje van lindsey eten. het vriendje zelf moest werken.
Was wel gezellig.
volgens mij heb ik daarna niet echt veel meer gedaan, Oh ja ik was gevraagd door een jongen, dallas, naar het prom, dat was op 25 april,
en dat was wel leuk,
hij kwam eerst naar mij toe, en toen zijn we naar het pizza restaurant gegaan, hij zei niet veel, dus ik moest de heletijd vragen blijvens stellen, maar het was verder wel oke.
Toen gingen we naar het prom, waren we ook nog te vroeg (10 minuten ofzo.) maar gelukkig waren we niet de eerste.
Toen we naar binnen konden hebben we even rond gelopen en zijn we ergens gaan zitten, hij wou niet dansen.
Op een gegeven moment heb ik hem wel even aan het dansen gekregen (een paar minuten, niet langer dan een liedje) nou ja dat was totdat alisa kwam en die mij de dansvloer op sleurde, en zei dat dallas ook moest komen, toen hebben we de rest van de tijd gedanst.
Nou ja uiteindelijk was het wel gezellig geworden.
Toen hadden ze met een hele groep bedacht om te gaan bowlen, en ik kreeg te horen dat ik ook mee moest(ja en Dallas ook). was de bowling baan gesloten --'
Toen zijn we maar ergens naar een 24 uur eet tentje gegaan en hebben we een milkshake gedronken.
En daarna zijn we naar huis gegaan
Op woensdag zou ik na school opgehaald worden door Barb, eigenlijk zouden we om 5 uur bij elkaar komen bij walmarkt, maar omdat Sheryls vader was overleden ging zij niet mee en was het een en ander gewijzigd en kwam Barb (een andere rap) mij ophalen van school.
Nou ja toen hebben we een aantal andere bij walmarkt ontmoet, en toen waren we met 2 meidenen en 3 jongens, een uur later kwam daar nog een meisje bij. En dan waren er ook nog twee begeleiders.
We hebben toen 6 uur moeten rijden voordat we in zuid dakota aankwamen en we in een hotel gingen slapen.
Toen sochtend gingen we naar de bus, waar de rest van de groep was, in het totaal waren we uiteindelijk met ik denk wel 42 exchange studenten.
Het was erg gezellig.
We zijn toen bij Waldrug gestopt, een hele grote drogisterij, daar hebben ze allerlei dingetjes en het ziet er ook heel grappig uit.
toen zijn we doorgereden naar het hotel. en toen hadden we vrije tijd. toen ben ik met Lea, een duits meisje, so Young een koreaans meisje, viola een ander duits meisje en whyne, een van de begeleiders. Want lea moest een zwempak hebben, ze was de hare vergeten.
in het dorpje hadden ze een foto zaak waar je fotos kunt nemen zoal vroeger, dus dat je jezelf helemaal aankleed enzo. We hadden afgesproken om dat nog te gaan doen, we hebben dat op zaterdag dan ook gedaan
op vrijdag zijn we naar mount rushmore geweest, die berg met die presidenten. en we zijn naar crazy horse gegaan, een berg waar ze nog mee bezig zijn om er een indiaan in te maken, en die is nog groter dan mount rushmore.
Daarna hadden we weer vrijetijd. en toen hadden de jongens bedacht om te gaan voedballen. Dus wij (de meiden) gingen ook mee, was wel een eindje lopen maar ja.
En toen hebben wij gevoleybald. savonds waren we met een hele groep pizza gaan eten.
op zaterdag zijn we gaan kiten, wandelen en over rotsen klimmen, was wel leuk, moesten soms nog zelf een weg aan leggen over het water.
Daarna zijn we naar bear country geweest, daar moet je door heen rijden met de auto of de bus. Was leuk, ze hadden ook baby beertjes. Heel schattig natuurlijk.
Daarna zijn we naar een scandinavische winkel geweest, en we zijn naar een winkelcentrum geweest waar we even mochten winkelen.
Toen we terug kwamen hebben wij met z'n 5en die foto gemaakt.
op zondag moesten we weer helemaal terug rijden (zo'n 12 uur in het totaal.)
Maar het was het wel waard, want het was leuk geweest!
de school week was niet zo heel bijzonder.
In het weekend hebben we eerst op zaterdag niks gedaan
en toen zijn we op zondag naar Mary's moeder geweest, we gingen zaadjes planten, en samen lunchen. Was wel gezellig.
nou toen op maandag weer school,
op woensdag was het I got caught day.
Als je met de auto naar school kwam en je je riem om had kreeg je een briefje moest je je naam op zetten en dan kon je een prijsje winnen. (een t-shirt)
was wel grappig.
En op vrijdag na school hebben we weer ge-tie-dye-t
Vandaag zou ik eigenlijke een picknick hebben, maar aangezien Tom is camperen en Mary naar haar zus is, en Lindsey moest werken, konden zij mij niet brengen, ook was er niemand die hier in de buurt zit (andere exchange studenten) die gingen, dus kon ik helaas niet gaan.
Maar ja ik heb gezellig gemsnt, aan mijn scrapbook gewerkt, gelezen en tv gekeken oh en dit verhaaltje afgemaakt.
Woensdag ga ik naar six-flags met psycology, daar heb ik zin in! en verder nog maar 12 dagen school(of iets in die richting) dus ja niet echt heel veel.
Nou dat was het wel weer.
Groetjes van Linda
ps: ik heb fotos op myspace gezet:
http://viewmorepics.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewAlbums&friendID=101847110

  • 17 Mei 2009 - 05:12

    Peter En Renata:

    Dag Linda
    Nou je doet er zo gewoontjes over, maar volgens mij is het daar hartstikke leuk?
    Vermaak je lekker, nog enkele dagen en je moet al weer terug naar ons koude kikkerlandje!!
    Maar ja eerst nog vakantie!
    Veel groetjes uit het Poolse, we zijn net terug vanuit Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Ik studeer op dit moment in Brussel.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 17231

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 06 Februari 2012

Stage in Xiamen, China

25 Augustus 2008 - 19 Juni 2009

Een jaar high school in Wisconsin (USA)

Landen bezocht: