SpringBreak - Reisverslag uit Eau Claire, Verenigde Staten van Linda Corte - WaarBenJij.nu SpringBreak - Reisverslag uit Eau Claire, Verenigde Staten van Linda Corte - WaarBenJij.nu

SpringBreak

Door: Linda de Corte

Blijf op de hoogte en volg Linda

22 Maart 2009 | Verenigde Staten, Eau Claire

Heeyheey allemaal,
Hoe is het daar?
jaja, weer een berichtje van Linda
Ik heb deze week springbreak gehad.
Wat natuurlijk erg fijn is.
ik heb de eerste dagen lekker uitgerust, wat gelezen, aan mijn scrapbook gewerkt, film gekeken en buiten de hond uitlaten, want het weer is vrij mooi.
Ik was vrijdag avond voor, toen de vakantie begon, naar de jongens varsety basketball wedstrijd geweest, Ik had op donderdag tijdens de lunch kaartjes gekocht, Wat me trouwens ook nog een hele tijd had gekost. want de 750 kaartjes die onze school kon verkopen waren voor het eerste les uur al uitverkocht, onze school heeft toen, van de andere school nog 300 kaartjes gekregen, aan gezien zij toch niet alle kaartjes hadden verkocht.
Dus werd in de lunch, die drie honderd kaartjes verkocht, nou ja aan gezien er dus 3 verschillende lunch shift zijn werden de kaartjes om 12 uur verkocht, en heb ik dus een half uur in de rij moeten staan (van half 12 tot 12) maar gelukkig heb ik ze wel gekregen.
Toen zijn Lindsey en ik dus op vrijdag naar de wedstrijd gaan kijken. wat dus helemaal uitverkocht was. en dus ook erg leuk is.
nou ja de jongens hadden gewonnen, op zaterdag hadden ze weer een wedstrijd, en die hadden ze ook gewonnen (daar zijn Lindsey en ik niet naar toe geweest) Maar omdat ze die wedstrijd hadden gewonnen, mochten ze naar de kwartfinales, wat in Madison was. (drie uur hier vandaan)
en dat was op Donderdag.
Sara, haar moeder en Karisa, gingen daar naar toe, met de auto en hadden gevraagd of Lindsey en ik ook mee wouden. wat wij natuurlijk wel een leuk iedee vonden.
en dus gingen Lindsey, Karisa en ik op woensdag avond bij sara slapen, om op donderdag ochtend op 9 uur in de auto te stappen en naar madison te rijden. Het duurde een tijdje voor we er waren maar het was wel heel gezellig.
Nou ja toen we in Madison aan kwamen zijn we wat gaan eten, en hebben we in wat winkeltjes rond gekeken. En zijn we vervolgens naar de grote sporthal gelopen.
daar was nog een andere wedstrijd bezig. van twee andere highschools. Maar we konden al wel naar binnen. nou ja toen die wedstrijd af was gelopen gingen die scholen die daar zaten weg. konde de volgende twee plaats nemen.
bijde scholen, onze dus ook had een orkest bij, en cheerleaders, onze school heeft maar 5 cheerleaders, dus was er bij onze school ook het dansteam bij.
er waren verder ook nog heel veel leerlingen van onze school gekomen, natuurlijk. en ondanks dat de jongens verloren was het toch nog erg gezellig geweest.

Op woensdag overdag hebben Lindsey, Abigail en bethany en ik ge tie dye-t. nou ja dat houd in dat je witte t-shirts hebt en dat je die knoopt en er vervolgends verf op spuit. Ze moeten dan 8 uur trekken. en dan moet je ze wassen.

verder kwam op zaterdag twilight uit op dvd die thom toen had gekocht en die we toen zijn gaan kijken.

En verder niet echt veel meer.
Nou ja ik heb weer fotos op mijn myspace gezet.

Doeidoei
groetjes van Linda

  • 22 Maart 2009 - 20:28

    Peter De Corte:

    Ha lekker weer, hier is het nog koud hoor, maar we hebben wel al regelmatig zon. Temp. van ongeveer 4 tot 10 graden en snachts net onder 0. En geen vakantie natuurlijk. Geniet er van, en vanaf morgen dus weer naar school. Werk ze!!!!
    Renata en Peter

  • 22 Maart 2009 - 21:10

    Anja:

    zo, da's een gezellig verslag. ben benieuwd naar je t shirt..... doeiiiiiii

  • 23 Maart 2009 - 16:12

    Loes:

    Zo te lezen heb je een leuke vakantie achter de rug :) Ik ook in Parijs ;)

    Ik ben ook benieuwd hoe je T-chirt eruit ziet! Heb je hem groen geverft? Of blauw?

    Groeten van Mij (>.<)

  • 30 Maart 2009 - 15:16

    Will&cor:

    hoi linda, alvast onze gelukwensen met je verjaardag, maak er nog een gezeillige tijd van daar en de rest van het jaar weer in holland.
    by the way, moeten we jou als je terug bent in het engels te woord staan?
    groetjes, cor en will

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Ik studeer op dit moment in Brussel.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 17241

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 06 Februari 2012

Stage in Xiamen, China

25 Augustus 2008 - 19 Juni 2009

Een jaar high school in Wisconsin (USA)

Landen bezocht: