rust.....? - Reisverslag uit Eau Claire, Verenigde Staten van Linda Corte - WaarBenJij.nu rust.....? - Reisverslag uit Eau Claire, Verenigde Staten van Linda Corte - WaarBenJij.nu

rust.....?

Door: Linda de Corte

Blijf op de hoogte en volg Linda

01 Maart 2009 | Verenigde Staten, Eau Claire

Heey Allemaal,
Hier weer een berichtje van mij,
het is al weer een tijdje geleden dat ik iets heb geplaatst hier,
het tweede semester is al weer druk aan de gang!
En het basketbal seizoen is inmiddels afgelopen, vorige week was de laatste week.
Jammer dat het is afgelopen, maar gelukkig heb ik nu weer wat tijd vrij. :P
Het begind weer wat warmer te worden, en de sneeuw begind wat te smelten,
Ik heb nu erg leuke lessen (vind ik zelf,) en daar ben ik dan ook erg blij mee,

Het eerste uur heb ik nog steeds engels,
Tweede uur nog steeds jaarboek, we zijn nog steeds bezig met de girls varseti basketbal page, kost toch wel wat tijd, vooral als je iedere keer je pagina helemaal moet omgooien.
derde uur heb ik nu creatief schrijven, jawel hoor er was plaats :D :D
we zijn nu bezig met gedichten, en volgende week beginnen we met verhalen. We hebben allemaal een soort dagboek gekregen, waar je iedere dat iets in moet schrijven. tot nu toe heb ik het wel aardig kunnen bijhouden.
het vierde uur heb ik sociolgy, we hebben een hele goede leraar, dus die klas is ook leuk.
het vijfde uur heb ik civics, dat is over de overheid en dat soort dingen, we praten ook over wat er nu in het nieuws is enzo. Dus dat is ook wel interesand,
dan psychology het zesde uur, dat blijft het zelfde
en het laatste uur heb ik tekenen, Is ook leuk natuurlijk, we zijn nu bezig met een dier, en die moet je dan helemaal invullen met potloden (dus je moet potloden tekenen in dat dier.

ik ben ook op een ski trip geweest, met de exchange students, dat was erg gezellig, we waren met 5 meiden, 2 uit duitsland, een uit korea, en een uit mexico en een jongen, uit brazilie
we hebben op vrijdag avond geskied, van 10 tot 1 (savonds) en op zaterdag heben we natuurlijk uitgeslapen, en ontbeten. en hebben de rest van de dag, film gekeken,spelletjes gedaan en op het meer gelopen (er lag ijs op en sneeuw natuurlijk :P)
Het was heel gezellig!
ik heb me inmiddels ook opgegeven voor de blackhills trip, eind april, dat is ook met de exchange students.

gisteren zijn we wezen zwemmen, Abigail, Bethany Thom en ik. Was in een klein binnen zwembad van een sportcentrum, waar je vannalles kan doen.

Nou ja dat was het dan wel weer,
Groetjes van Linda
ps: ik plaats komende week weer nieuwe fotos op de site



  • 02 Maart 2009 - 13:59

    Peter En Renata:

    Kei leuk!!!
    Hier wordt het al een beetje lente.
    Gr. vanuit Polen.

  • 07 Maart 2009 - 16:34

    Sarah:

    Heej linda

    KLinkt goed allemaal waar je nu mee bezig bent. Iets meer vrije tijd dat is fijn! En in april alweer op trip. Leuk hoor dat je daar ook al een paar keer geskied hebt. Veel plezier en succes met alles op je pad! Liefs Sarah

  • 15 Maart 2009 - 09:20

    Anja:

    Leuk verslag en de hartelijke groeten uit een zonnig Geldrop x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Ik studeer op dit moment in Brussel.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 17229

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 06 Februari 2012

Stage in Xiamen, China

25 Augustus 2008 - 19 Juni 2009

Een jaar high school in Wisconsin (USA)

Landen bezocht: