En het wordt maar drukker er drukker - Reisverslag uit Eau Claire, Verenigde Staten van Linda Corte - WaarBenJij.nu En het wordt maar drukker er drukker - Reisverslag uit Eau Claire, Verenigde Staten van Linda Corte - WaarBenJij.nu

En het wordt maar drukker er drukker

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

05 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Eau Claire

Heey Allemaal,
Bedankt voor jullie berichten.
Hier is alles nog steeds goed,
heb weer een drukke week gehad.
ik zal maar beginnen met zondag, nou we waren dus gaan uit lunchen voor Lindseys verjaardag, ze had voor haar verjaardag een digitalefotocamera gekregen, en ik had haar een ketting gegeven.
Vond ze leuk.
nou maandag had ik dus weer gewoon school.
Kreeg mijn punten terug van geschiedenis. had 58/60 punten voor de historische re-entactment.
was ik wel blij mee.
we kregen naturlijk meteen weer een opdracht. voor deze week we zouden een discussie (debat) hebben over of de 13 colonien wel of niet zelfstandig moesten worden of niet.
Je werd verdeeld in twee groepen en ik zat in de groep die voorstander was.
nou we hadden die discussie donderdag's
ik moest samen met een andermeisje het over de milititie hebben en of ze zich zelf zouden kunnen verdedigen enzo.
nou we moesten toen met zijn tweeen tegen de andere twee die tegen waren en zeiden dat ze niet zichzelf konden verdedigen.
we waren aan het einde van de les aande beurt dus toen we op de helft waren ging de bel. moesten we vrijdag verder gaan. nou ja de leraar vond onze discussie goed gaan. :p
Dinsdag zijn Lindsey en ik bij Kiersten gaan logeren, we zijn eerst gaan shoppen met zijn drieen, kiersten moest kleren hebben voor haar senior pictures, en Lindsey en ik hadden halloween decoratie nodig. :P.
Na het shoppen gingen we naar kiersten toe.
leren voor psychologie, we moesten iets van 9 neutronen kennen en wat ze deden. We zaten daar echt zo van hoe gaan we dat onthouden, nou toen hebben we dus maar foefjes bedacht.
heel grappig was dat omdat het hele domme verhaaltjes waren iedere keer. :P
Woesdag kreeg ik een uitnodiging voor morgen (maandag) ochtend , om te gaan ontbijten in de main office van de school, om de andere exchange student te leren kennen en te horen wat voor dingen ik allemaal kan doen op school.
Vrijdag's zijn we s' avonds gaan shoppen met z'n allen (Mary, Bethany, Abigail, en Thom en Lindsey kwamen later want thom moest Lindsey ophalen van haar werk)
De twee kleintjes en ik moesten namelijk nette kleren (lees jurk) hebben, voor de bruiloft van Zaterdag
Want gisteren zijn we naar een bruiloft geweest. een nichtje van Mary ging trouwen.
Dus waren we allemaal uitgenodigd voor de bruiloft
Eerst gingen ze trouwen in de kerk, waar we ook naar toe zijn gegaan
en daarna een receptie een een zaal
Er waren 304 mensen. ze hadden meer dan 30 tafels en iedere tafel had een EIGEN taart.
Het was met diner. dus we gingen daar eten,
En na het eten de speeches natuurlijk en het snijden van de taart. en daarna de bruidsdans en de moeder en zoon dans (de vader van de bruid is overleden dus geen vader en dochter dans)
en daarna de weddingparty dans (bruidsmeisjes en jongens) De wedding party bestond uit 27 mensen.
daarna was het dus dansen voor de rest.
Ze hadden ook nog vermaak voor de kinderen, dus spelletjes en dansen met de kinderen, en tussen het dansen door hadden ze ook iedere keer spelletjes was wel grappig.
Om half 12 gingen we naar huis (we waren thuis tussen half 1 en 1)

Nou ja dat was het wel weer zo'n beetje

Groetjes van Linda


  • 07 Oktober 2008 - 10:25

    Anja:

    Lieve Linda, kun je een foto publiceren van jou in die jurk ? Je hebt het hartstikke druk daar. Ook nog tijd om te rusten/lezen/computeren?? Succes met je vervolg-discussie vrijdag. xx ANJA

  • 07 Oktober 2008 - 18:44

    Loes:

    Grappig dat je teovallig ook al discussie heb op school. Ik heb het toevallig vandaag gehad! XD Alleen moest ik met de hele klas... Dat is toch wel anders dan twee tegen twee... -_-'

    En leuk die bruiloft, heb je ook gedanst? :)

  • 09 Oktober 2008 - 13:24

    Sarahspeek:

    Goed prestaties linda goed bezig, leuk dat zo`n grote bruiloft met eigen taarten haha. Heb je ook al foto`s? Succes met de discussieren!x

  • 12 Oktober 2008 - 08:03

    Peter De Corte:

    Fijne tijd verder, zijn net terug van een tripje Ukraine.
    gr. Ome Peter

  • 17 Oktober 2008 - 18:26

    Henk En Netty:

    Hallo Linda, het is al weer even geleden dat we een berichtje gestuurd hebben, ik ga er dan ook maar even voor zitten, ik heb zo'n idee dat jij jezelf wel vermaakt daar in het amerikaanse, druk bezig bent en allerlei gewoontes van het land/dorp/stad leert kennen.
    De lessen die je volgt zijn zo te horen ook interessant en zorgen er wel voor dat je niet onderuitzakt.
    Ik ben je benieuwd naar je engels, dat zal waarschijnlijk wel steeds gemakkelijker gaan, denk je ook al in het engels of blijf je het nederlands denken en vertaal je dat dan??
    Hier wordt het al wat frisser en winderig dus echt herfst.
    Zou leuk zijn als je een foto van jezelf in de jurk op deze site zet geeft een idee van de stijl.
    Groetjes Van de hele familie en geniet van alle nieuwe indrukken, tot horens.
    Groetjes Henk en Netty

  • 23 Oktober 2008 - 20:40

    Lia Koppens:

    Leuk om het allemaal te lezen!Sommige dingen zullen wel heel anders zijn.Vind je school wel leuk daar?Ziet men jongeren net zoals hier?Ben benieuwd.Als je tijd en zin hebt laat maar een keertje weten.Zo 'n bruiloft is hartstikke leuk om mee te maken.'Cutting the cake' gaat met ceremonies of gewoon hup ieder een stuk?Hier gaat het goed, ook druk dus.Hoe was die jurk.Heb ik jou ooit in een jurk gezien, behalve toen je klein was?Veel plezier en succes debating.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Ik studeer op dit moment in Brussel.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 17236

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 06 Februari 2012

Stage in Xiamen, China

25 Augustus 2008 - 19 Juni 2009

Een jaar high school in Wisconsin (USA)

Landen bezocht: