en daar gingen weer twee weken - Reisverslag uit Eau Claire, Verenigde Staten van Linda Corte - WaarBenJij.nu en daar gingen weer twee weken - Reisverslag uit Eau Claire, Verenigde Staten van Linda Corte - WaarBenJij.nu

en daar gingen weer twee weken

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

27 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Eau Claire

Heey Allemaal,
Hoe is het?
Ik heb al een tijd niks meer geplaatst dus ik dacht laat ik maar weer eens wat gaan plaatsen.
nou ja ik begin maar met twee weken geleden.
dat was de homecomming week.
dat is eigenlijk kort gezegt een week dat ze iedereen weer welkom heten na de vakantie (beetje laat in het jaar maar ja)
nou ja dat houd in dat er gedurende de week iederedag iets anders wordt gedragen waar je dan aan mee kan doen. dus
maandag was camouflage,
dinsdag was kom als een dier
woensdag was groen
donderdag klas kleuren: 1ste jaars roze/rood 2de jaars geel/oranje 3de jaars wit 4de jaars zwart.
vrijdag was school kleuren.
op vrijdag hadden ze ook de peprally, dat is zeg maar alle sport competities succes wensen enzo.
Nou dat was zeg maar onderschooltijd, ze hadden alle lessen korter gemaakt zodat we het laatste half uur peprally hebben. We zijn namelijk altijd om 10 voor 3 uit. inverband met de bussen.
vrijdag avond was de american football game. iedereen was natuurlijk in school kleuren. om de school te suporten. ik vind het wel grappig dat er zo veel mensen komen kijken (schijnt altijd zo te zijn ook gewone wedstrijden) terwijl ze altijd verliezen.
zaterdag avond was dan de homecomming dance. (de jurk bij de foto's is daarvan het thema was namelijk welkom to the jungle)
ik had die week ook een cd gekregen van mijn engelse leraar, van zijn favoriete nederlandse band.
we zijn de tante van lindsey geweest, zij is een kapster/styliste. ze heeft onze wenkbrauwen gedaan en ons haar.
afgelopen weekend hebben we niet zo heel veel gedaan.
op school gaat het verder goed
vrijdag halloween, En onze halloween party.
groetjes van Linda

• 28 Oktober 2008 - 07:13

Peter De Corte:

Dag Linda
    Veel plezier met Haloweel, Dat zal ook wel weer een feest worden, zoals alles in Amerika, tenminste dat lees ik tussen jou woorden door. Gr. Renata en Peter

• 01 November 2008 - 09:01

Anja:

Afwisseling heb je voldoende ;-)
    Welke band is de favoriete band van je engelse leraar???? Heeftie smaak .....?
    Geniet van alles. xx

• 03 November 2008 - 14:48

Will Speek:

hoi linda, ik lees lekker veel variatie in jouw leven; leuk als er zoveel te doen is en te beleven. zelfs in nederland zijn de halloweenfeesten steeds meer aanwezig. en dat je zelfs football gaat kijken!! dat gaat er wel ruw aan toe zeker. sprinter was nog even bij ons op bezoek, je moeder probeerde hem in bedwang te houden maar dat viel nog niet mee.
    woensdag de grand finale van de presidenten, zijn jullie daar ook mee bezig of geldt dat alleen voor de oudjes?
    nou veel plezier met alles en tot kijk. groetjes, will