gearriveerd in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Linda Corte - WaarBenJij.nu gearriveerd in New York - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Linda Corte - WaarBenJij.nu

gearriveerd in New York

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

27 Augustus 2008 | Verenigde Staten, New York

Heey Iedereen,
Ben afgelopen maandag dan eindelijk aangekomen in de verenigde Staten,
En ben nu in New York,
samen met nog allemaal mensen van uit heel Europa. (Voornamelijk Duitsers)
Maandag kwam ik vrij laat bij het Hotel aan, omdat we een Uur vertraging hadden gehad en vervolgens ook nog andere mensen moesten ophalen van het vliegveld.
Dinsdag zijn we door heel New york gegaan, We hebben the liberty statue gezien, (met een boot), de plaats waar het wtc heeft gestaan hebben we bekeken, we zijn wezen shoppen, op de brooklyn bridge geweest, en over wall street gelopen we zijn 's avonds wezen eten, het eten was wel lekker, hamburger. Daarna zijn we op een hoog gebouw (ben even de naam kwijt) gegaan en hebben New york bij nacht gezien.

Vandaag moesten we weer vroeg op staan (acht uur ontbijt) en zijn we naar the central park gegaan, daarna zijn we de apple store ingeweest, en hebben we over the 5th avenue gelopen, daar hebben ze vrij dure winkels.
Vanuit daar zijn we naar time square gelopen en mochten we weer gaan shoppen. Ik ben toen samen met Haike (een Duits meisje) gaan winkelen.

We zijn hierna naar Little italie en China town geweest, was wel grappig om te zien.

om half 6 waren we weer terug in de hostel, en om 8 uur gingen we eten.
Ik vond het eten niet zo heel lekker, weet niet precies wat het was.

• 28 Augustus 2008 - 11:01

Loes:

Nou dat klinkt allemaal leuk, wat je al in New York gedaan hebt :P Jammer dat het eten niet altijd zo heel lekker was ;)

Groetjes van mij :D

• 28 Augustus 2008 - 16:56

Peter De Corte:

Dag Allerliefst nichtje

Leuk om zo bij te houden wat jij aan het doen bent.
    Veel plezier daar, en geniet maar lekker.
    Ik heb de site van je vader gekregen. Tot horens, Renata en Peter uit Polen

• 30 Augustus 2008 - 09:11

Toon Fridie:

ze hebben daar zat hamburgers dus je kan toch wel lekker eten, wel op je lijn letten anders word je een echte amerikaanse ha ha groet fr. en toon

• 02 September 2008 - 16:01

Anja:

Hoi Linda, ik ben benieuwd naar je avonturen.......... x

• 03 September 2008 - 18:46

Netty En Henk:

Hallo nichtje
    Hebben al een paar keer eerder geprobeerd 0m op je website te komen, dat lukte maar steeds niet (we zullen er maar vanuit gaan dat dit met onze knulligheid te maken heeft wat computers aangaat) Fijn om te horen dat je goed aangekomen bent, zo te horen heb je al veel gezien en inmiddels zul je ook al wel bij je gastgezin gearriveerd zijn, toch wel spannend lijkt me.
    We volgen op afstand je belevenissen en zijn dan ook benieuwd naar je verdere ervaringen.
    Tot horens zullen we maar zeggen.
    Groetjes Henk en Netty.

• 12 September 2008 - 17:56

Collega's GOW :

Hoi Linda. Wat leuk om jouw verhalen te lezen. Ga zo door! Heel veel plezier en succes daar. Groetjes, namens de collega's van Jules, Maria

• 12 September 2008 - 17:57

Collega's GOW :