Vervolg... - Reisverslag uit Xiamen, China van Linda Corte - WaarBenJij.nu Vervolg... - Reisverslag uit Xiamen, China van Linda Corte - WaarBenJij.nu

Vervolg...

Door: Linda de Corte

Blijf op de hoogte en volg Linda

02 September 2011 | China, Xiamen

Heey Allemaal,
Ben weer terug van t winkelcentrum.

Nou ja de dieren zaten dus in hele kleine hokjes, hadden (bijna) geen groen om zich heen en het was er natuurlijk bloed heet. Was dus niet heel leuk om te zien. We zijn daar dus ook maar snel door heen gelopen.

Daarna zijn we terug gegaan naar de bus, die natuurlijk weer helemaal vol zat. Ook was het op dat moment file in de stad waardoor we niet zo snel gingen. Natuurlijk werden wij als Nederlanders weer helemaal aangestaard. Of nou ja Stephanie, Irene in ik werden aan gestaard, Dongjae niet.

Toen we terug kwamen zijn we vrij snel gaan eten, we hadden besloten om in de Hutong te gaan eten. In de Hutong wonen mensen allemaal in garageboxen. Maar daar in een van die garage boxen zit ook een heel lekker restaurantje. Daar gaan ze vaker eten en ik had er al veel over gehoord van de andere. Nou ja ze hadden niet te veel gezegd hoor, want het was erg lekker. We hadden allemaal een kommetje rijst gekregen (nou ja die moest je zelf pakken) En daarbij hadden we een aantal schotels besteld met groente, vlees, dat vegetarische spul en aardappelen. Die we dan samen deelden. En nou ja uiteindelijk hoefde we maar in het totaal 2 euro te betalen. Helemaal niks dus.

's avonds laat kwam iedereen samen in de kamer naast mij. Daar hebben we wat gekletst, muziek geluisterd en gedronken. Om 12 uur hebben we allemaal voor Remco gezongen want die was toen jarig.

Vanmorgen heb ik uitgeslapen en daarna wat op mijn computer dingetjes gedaan. En toen zijn we dus net naar het nieuwe winkelcentrum gegaan. Het was een heel groot, modern winkelcentrum. Ze hebben er ook een Wallmart, waar ik zo op terug kom, een bioscoop, een gamehal, restuarants, een ktv(karaokebar) en heel veel westerse (en een paar Chinese) winkels.

We zijn er een keer door heen gelopen, want we konden niet te lang blijven (we moesten namelijk voor 15 uur weer terug zijn omdat Dongjae daarna haar pakket moest ophalen)

We zijn ook nog even in de Wallmart geweest, waar het gewoon ontzettend druk was. Hij was namelijk vandaag geopend en er waren veel aanbiedingen. Nou ja het zag er zwart van de Chineesjes.

Ik heb inmiddels mijn foto's upgeload.
voor diegene die geen facebook hebben.

De rest heeft ze als het goed is al op Facebook kunnen vinden ;)

Doeidoei

• 02 September 2011 - 21:30

Loes:

Karaoke!! Moet je doen! En graag filmen als je het doet. ;) Het lijkt me wel leuk om te zien hoe zo'n bar eruit ziet!