Eindelijk weer een update... - Reisverslag uit Xiamen, China van Linda Corte - WaarBenJij.nu Eindelijk weer een update... - Reisverslag uit Xiamen, China van Linda Corte - WaarBenJij.nu

Eindelijk weer een update...

Door: Linda de Corte

Blijf op de hoogte en volg Linda

23 September 2011 | China, Xiamen

Heey Allemaal,
Het is weer een hele tijd geleden dat ik een reisverslag heb geplaatst. Dus bij deze.

Ik heb sinds de laatste keer echt heel veel gedaan. Dus dit wordt denk ik een lange blog.

Met de stage gaat het goed. Ik ben inmiddels van project gewisseld. Want Momoking was gecanceld. Dit kregen we te horen op de dag dat de Chinezen kwamen en die zich moesten opgeven voor een groepje.

Heel handig dus. Ik heb toen samen met Irene een opdracht bedacht. De website vernieuwen en het intranet voor Check-it maken. We hebben er twee Chinezen bij in ons groepje, Yolanda en Jason.

we zijn naar de KTV geweest, dat is de karaoke bar. Daar zijn we met een hele groep nederlanders en Chinezen naar toe gegaan. Twee keer zelfs maar twee keer met andere Nederlanders. Het was wel echt heel leuk. Lekker allemaal vals zingen (naja de Chinezen konden wel echt zingen maar oke) Ze hadden best veel Engelse liedjes alleen hadden sommige er geen songteksten bij dus dan moest je het nummer wel heel goed kennen.

Ik ben naar Gulangyu geweest samen met een groepje mensen. Gulangyu is een klein eilandje dat hier in de buurt ligt. Daar hebben ze heel veel bezienswaardigheden, westerse huizen en je kunt er goed wandelen en naja je moet er gewoon een keer geweest zijn als je hier bent. Het is wel toeristisch, veel Chinezen die er op vakantie gaan of het bezoeken in het weekend.

Nou ja dit was deel een, deel twee volgt later. Want we moeten gaan.

Groetjes van Linda

• 23 September 2011 - 17:08

Angela:

Hoi Linda,

Erg leuk om te lezen op je blog wat je allemaal doet en zo. En heb je het daar naar je zin, volgens de blog wel:P. Tijdens de reunie was het weer leuk om iedereen te zien(wel jammer dat er maar 7 waren gekomen).

Veel suc6 met je stage en geniet van alles.

Groetjes Angela

• 24 September 2011 - 09:04

Loes:

Linda hadden we niet iets afgesproken?
    een videoverslag van het karaokenen, toch?
    don't forget!
    I know where to find you
    dum dum dum dummmmmm ;)

ps
    Had je maar niet een waarbenjij.nu blog moeten maken.... (evil grin) ;-)