Vakantie tussendoor - Reisverslag uit Xiamen, China van Linda Corte - WaarBenJij.nu Vakantie tussendoor - Reisverslag uit Xiamen, China van Linda Corte - WaarBenJij.nu

Vakantie tussendoor

Door: Linda de Corte

Blijf op de hoogte en volg Linda

18 December 2011 | China, Xiamen

Hey allemaal,
Ben ik weer met een kort verslagje. Zoals de meeste van jullie al wel weten ben ik afgelopen week een weektje weggeweest naar Shanghai, Hangzhou en Suzhou.

Samen met Richard, Stef, DJ, Jan en Linda zijn we vorige week zaterdag met de trein vertrokken richting Hangzhou, waar het mooie Westlake ligt. Hier zijn we een dagje gebleven en zijn toen doorgereisd naar Shanghai, weer met de trein natuurlijk.

In Shanghai hebben we ook een hoop dingen bekeken, de oude stad, een park, the bund, financieel district, een tempel en verschillende winkels.

Ook zijn we een dag naar Suzhou geweest, deze plaats wordt ook wel het Venetie van het oosten genoemd. Hier hebben we ook een tempel gezien, een heel mooi park en we zijn met een bootje over de rivier gevaren waar we een erg mooi uitzicht hadden op de huizen, lichtjes en lampionnen.

Al met al was het een erg gezellige en geslaagde week geweest!

Verder met de stage loopt alles door, we zijn inmiddels bezig met het afronden van het intranet en de komende weken moeten we nog druk aan de slag met het rapport over het intranet en mijn stage verslag.

Foto's zijn te vinden op facebook:

Jullie allemaal alvast een fijne kerst!

Groetjes Linda

• 18 December 2011 - 11:10

Loes:

Leuk de foto's.

Echt gaaf die gekleurde lenzen! Heb ik altijd al eentje willen hebben, maar dan een rode ;)

En mooi die traditionele huizen en die ronde poorten!!

Ben benieuwt of je me nog wat bij moet praten over het een of ander... ;) Maar deze week niet, een beetje druk :S