Nog twee dagen voor vertrek - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Linda Corte - WaarBenJij.nu Nog twee dagen voor vertrek - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Linda Corte - WaarBenJij.nu

Nog twee dagen voor vertrek

Door: Linda de Corte

Blijf op de hoogte en volg Linda

26 Augustus 2011 | Nederland, Geldrop

Hallo allemaal,

Nog even en het is zo ver, ik vertrek naar Xiamen in China voor mijn stage periode. Samen met mij gaan er nog een 16 Nederlandse studenten van 5 verschillende scholen. Ook zij zitten allemaal op een ict opleiding.
Daar is dan ook al een groep Chinese studenten. Dat zijn er 26. En samen vormen we dan met twee docenten een uit Nederland en een uit China een bedrijfje. Waar onderanderen website door ons gemaakt zullen worden.

Mijn visum is inmiddels geregeld. Hier ben ik twee dagen voor naar Den haag geweest. Dit ging verassend snel. Ik hem er toen ook maar meteen een dagje Den Haag van gemaakt. Of nou ja dagjes Den Haag. Eerst samen met Loes en daarna samen met mijn ouders.

Vandaag nog een bbq met de familie en naar de verjaardag van Maike. Morgen mijn koffer inpakken en dan ben ik helemaal klaar om zondag te vertrekken.

groetjes van Linda

  • 26 Augustus 2011 - 16:44

    Loes:

    Zozo, de dagen lopen nu wel sneller voorbij! Nog maar een paar nachjes en je bevind je dan al in China!! XD

  • 27 Augustus 2011 - 03:19

    Diny Van Bussel:

    Spannand Linda!! Ik wens je veel succes! Leuk dat je een reis verslag maakt, en hopelijk vindt je het niet erg als ik je avonturen volg?!
    Heel veel groetjes aan je ouders en Jeroen, die het nu een tijdje zonder jouw moeten stellen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Geldrop

Stage in Xiamen, China

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2012

Het einde nadert

18 December 2011

Vakantie tussendoor

25 November 2011

Toch maar weer een reisverslag

07 Oktober 2011

Vakantie, werken en veel bekijken

23 September 2011

Eindelijk weer een update...
Linda

Ik studeer op dit moment in Brussel.

Actief sinds 03 Aug. 2008
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 17223

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2011 - 06 Februari 2012

Stage in Xiamen, China

25 Augustus 2008 - 19 Juni 2009

Een jaar high school in Wisconsin (USA)

Landen bezocht: